OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

KarlEkon goes to Åre 2013!

Älskade, älskade KarlEkon!
 
Lördagen direkt efter nollningen var vi 67 ekonomer från Karlstad som åkte på den årliga resan till Åre! Det blev en vecka med superhärlig skidåkning, galnaste röjet och fantastiskt sällskap. Bäst av allt var helt klart afterskin! Glad musik, öl som flödar och taggade människor - bättre blir det inte!
 
Efter två hårda veckor mår jag minst sagt som jag förtjänar. Har hunnit med förkyldning, hosta, öronvärk och feber. Till råga på det blev jag inte vald som projektledare för KEY-dagen som jag hade hoppats! Men nu är jag på väg att bli friskare och försöker hålla humöret uppe mitt i allt plugg och engagemang. Det blir inte alltid som man tänkt sig helt enkelt, det blir bara lite annorlunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0