OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Locked out of heaven


Den här jackan står högst upp på min "vill ha"-lista. Den skriker mitt namn! 
 
Utöver att jag suktar efter ovanstående jacka och längtar febrilt tills den landar här i Karlstad har jag haft en fantastisk tid sen jag skrev senast! Precis som jag nämnde vänder det fort men nu känner jag att det bra humöret är här för att stanna. Har rett ut lite saker som låg och tryckte ner mitt humör så nu känns det mycket bättre! Jag har bland annat haft 3 sjukt bra kvällar med tjejerna i Karlstad, haft en väldans trevlig middag med styrelsen och haft en sjuukt bra utekväll i Karlskoga. Så lyckat. Jag har dessutom jobbat hårt med diverse saker och haft en fin kväll med kommittén. Varierat, händelserikt och mycket skratt. Precis som jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0