OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Borås & Göteborg

image627
Pradas höst och vinter kollektion 07. Vilken dag, helt underbar! Den började med att vi (+stina) kollade på stan här i borås, där gjorde jag ett riktigt kap. Hittade den där randiga tröjan jag skrev om här, nedsänkt från 150 kr till endast 50! Från billig till svinbillig, det är nice. Sedan fortsatte vi mot knalleland, där fyndade vi på second hand, fränaste västen hittade jag! Därefter fick jag&johan bästa idén, åka in till Göteborg! Efter lite käk på donkan åkte vi alltså iväg, bort från; snön, slasket och det allmänt dåliga vädret och till det underbara vädret i gbg, strålande sol! Där gjorde ytterligare några fynd, jag hittade en t-shirt på monki och tvåfärgade strumpor från H&M, prada inspirerade såklart. Bilder på detta kommer när jag är hemma igen. Nu har vi precis ätit och ska börja göra iordningen oss inför kvällen. Jag&Johan ska nog försöka komma in på Swing, ett uteställe, om inte tar vi en softarkväll med massa godis. Hörs sen :) Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Köpte du strumperna? Fatta aldrig jag ;) Bra köp!

2008-01-27 @ 12:22:38
URL: http://stajnus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0